Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een feestje wil geven met warm en koud buffet voor zo'n 55 tot 60 man. Wat kan zo iets kosten?

Als ik een feestje wil geven met warm en koud buffet voor zo'n 55 tot 60 man. Wat kan zo iets kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wokken is ongeveer 20 euro per persoon. Dus 60x20 is 1200 euro.

In een restaurant kost het ongeveer twee keer zoveel.
Maar je hebt altijd nog de MacDonalds waar je voor een euro een hamburger kan halen en een Sundayijsje als toetje :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het buffet is zeker van invloed op de prijs maar nog MEER wat je erbij schenkt en waar je het laat plaatsvinden.

Als je het feestje thuis kunt halen met drank van de supermarkt en desnoods het buffet geleverd door een cateraar denk ik dat je rond de 20 euro pp kwijt bent.

Huur je er een zaaltje bij, ben je A) het bedrag voor dat zaaltje kwijt (zeer variabel, maar toch al snel een paar honderd euro) en als je de drankjes door de bar bij dat zaaltje laat schenken zijn die 2-4 euro per stuk, dus tel uit je winst, als iedereen 4 drankjes neemt ben je ALLEEN aan drank al ruim 600 euro kwijt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
een chinees restaurant kan heel goed koop bij jouw koud en warm buffet regelen , drank regel je zelf je bestelt voor 50 personen als er 60 komen , de chinees geeft toch heel veel meestal , wij hebben dat gedaan , en kwamen aan eind van de rit op 14,80€ de man uit , tip ; bestel veel verschillende soorten eten , want als het gezellig is kijkt niemand wat er staat en ze proeven overal van . suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding