Waarom heeft McDonalds geen bezorgservice?

Waarom heeft McDonalds geen bezorgservice? Dit zou voor McDonalds DE manier zijn om nog meer klanten te krijgen en het is lekker makkelijk. En zeg nu eerlijk McDonalds doet het niet, omdat ze zo betrokken zijn met de gezondheid van de klant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen. Franse Frietjes kunnen niet zo lang warm gehouden konden worden tot aan het tijdstip van bezorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smaken verschillen. Ik vind ze persoonlijk ook niet te eten. Maar heel erg veel mensen denken daar anders over, getuige het zakelijk succes van McDonalds.

Andere antwoorden (5)

Het lijkt me niet dat dit ui kan qua kosten. Om nu stteds rond te rijden met ee paar hamburgers van €1...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het net opgezocht op de site van McDonalds:

In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen. Franse Frietjes kunnen niet zo lang warm gehouden konden worden tot aan het tijdstip van bezorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kost ook duurder en ze hebben bij sommige al weinign mensen drm is ook de test gezakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kost duurder :')
Net zoals vorige schrijvers al hebben gezegd, de frietjes blijven niet warm, sterker nog, als je van de counter naar je tafeltje loopt zijn ze al lauw!
En ik denk dat de broodjes slap worden ( zijn ze al na 2 minuten) en de kipnuggets taai.
DIt soort fastfood moet je direct eten zodra je het hebt gekocht, komt wrs ook door de snelheid waar het mee warm gemaakt wordt.
Bv eten in een magnetron is eerder afgekoeld als een maaltijd uit de oven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat eten uit de magnetron sneller afkoelt, komt omdat de meeste mensen het niet lang genoeg opwarmen. In de magnetron warmt de buitenste laag van eten snel op. De binnenkant is dan echter nog lang niet warm. Het lijkt echter alsof het al warm genoeg is. Doordat de binnenkant nog koud is, koelt het eten ook weer heel snel af. je kunt eten in de magnetron dus beter op een iets lagere stand iets langer opwarmen en tussendoor 1 of 2 keer omroeren als dat mogelijk is.
omdat je wat binnen heeft gehaald, het al bijna koud is als je in de auto stapt, hoe kunnen ze het dan warm bezorgen.