bij de vooruitgang op de markt. bij de vier azen op de willemstraat. . bij het tapas restaurant aan de dommelstraat waar ik de naam even van kwijt ben. . bij juffrouw tok naast de brandweer kazerne. . nog meer of kun je hiermee vooruit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

In de bron vind je alle restaurants in Eindhoven.

Wat is goedkoop?
En vooral: Wat is lekker?

Je kunt afgaan op de recensies die gegeven worden,
maar je kunt ook een selectie maken op verschillende dingen die je zelf belangrijk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Ikea in Eindhoven kun je heel lekker en goedkoop eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha, ja dat is ook een idee!
De Witte Tafel. Onder de Witte Dame. Wordt gedreven door studenten van het
lokale ROC. ) Betaalbaar en
smakelijk.
13 jaar geleden
Mac Donald's. Of het lekker is bepaal jij alleen maar goedkoop is het zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Ilio's in de Dommelstraat. heerlijk Italiaans. En gezellig!

www.ilos-restaurant.nl
de link erbij, zodat je zelf naar de prijzen kunt kijken.

De Dommelstraat heeft trouwens allerlei eettentjes. Het is mijn favoriete straatje om een hapje te eten als ik twee keer per jaar in Eindhoven kom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Le Connaisseur op de Kleine Berg.
Voor € 17,50,- of € 21,50,- (dan heb je wat luxere gerechten) een driegangenmenu naar keuze. En kom je op maandag tot en met donderdag voor 18 uur met minimaal 2 personen, dan is ieder tweede menu (moet je wel iets uit hetzelfde menu kiezen) voor de halve prijs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de stationsrestauratie La Gare Du Sud, goed en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de carousel bij de de markt.
Achter de ollibollen kraam
Succes ermee !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Popocatepetl op de Keizersgracht. Yum.