Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doen ze in of met het eten bij een all-you-can-eat Japanner dat ik zo'n dorst heb?

Ik heb vanavond weer eens bij een all-you-can-eat Japanner gegeten. Elke keer valt het me op dat ik veel meer drink dan normaal. Mijn vriendin zei het ook. En ik heb nog steeds dorst.
Het eten was voor mij niet te zout.

Omdat ik begrijp dat in de verkoop van de drank extra inkomsten liggen, vraag ik me af of hier regels voor bestaan. Want het voelt voor mij niet helemaal zuiver.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Van knoflook krijg je mega dorst en dat zit in bijna al die gerechten en woksausjes daar...en dan de vet-sin...daar krijg al helemaal dorst van. Je bent echt niet de enige die meer drinkt van deze gerechten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vetsin (monosodiumglutamaat ofwel E621) kan het zeker zijn. Troep die je lichaam er uit wil spoelen. Maar ook zout wat in de sojasaus zit. Plus voor de vertering van de eiwitten die je met de vis binnenkrijgt niet te vergeten! Maar dat is meer dorst achteraf...

Andere antwoorden (1)

In de sojasaus die je bij de sushi eet zit heel veel zout. Je kan vragen naar de sojasaus met groene dop, hier zit minder zout in. Ze doen dit ook zodat je meer drinkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding