Waarom zou je ze eerst koken? Je loopt daarmee het risico dat ze taai worden.
En als ze toch gekookt zijn zou ik ze maar heel kort aanzetten in de pan, op zeer hoog vuur. Waardoor er wel een licht krokante buitenkant ontstaat met eventueel wat kruiden/knoflook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan als je ze niet te lang hebt bewaard
13 jaar geleden
Ja,maar ga snel te werk,al gekookte garnalen worden heel snel taai.