Wat voor soort vlees is dit? (zie afbeeldingen)

hoe moet je het eten en waar kun je het halen?
(foto's gemaakt in Japan)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Lijkt op Wagyu vlees. De Wagyu is een Japanse rundersoort. Vlees is heel smaakvol en op aparte manier geaderd. Wordt beschouwd als en delicatesse.

Toegevoegd na 3 minuten:
Is dus een steak. Ik lees net dat het zo'n 1000 euro per kilo kost.

Toegevoegd na 11 minuten:
Je kunt het eten in toprestaurants (voor een topprijs) en kopen bij de echte topslagers. Niet te betalen helaas, maar het schijnt wel een heel unieke smaakervaring te zijn. Het vlees op de foto's ligt ws. klaar om door de klant zelf stukje voor stukje te worden bereid op een zgn. tafelbarbecue.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Amsterdam te koop bij http://www.slagerijdeleeuw.nl/index.php?menuID=1&pageID=112