Meestal is het een italiaanse bol of andere grote witte harde bol die doormidden gesneden wordt. Dan leg je eerst een plak ham op de de helften en dan de schijf ananas en daaroverheen de kaas. Dan bak je hem 10 minuten in de oven op 200 graden af.
(je legt eerst de ham erop omdat anders het brood tjompig wordt door het vocht van de ananas.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de bakker maakt het van beschuitbollen.het bolletje rijst onder een hoge ronde vorm met gaatjes.na het bakken,snee men die vroegen doormidden,en liet bijde helften bruinen en drogen in een oven.heel vroeger werden de gebakken beschuitbollen doormidden gesneden gevuld met banketbakkers pudding,en de bovenste helft daar ging glazuur op en een kersje.ik had er veel gemaakt,maar hoe die heten?bij a-h heb ik de gebakken beschuitbollen zie liggen.(buischuitbollen zijn plat:)
de hawaibol,een halve beschuitbol,plak annanas,kaas en ham.in een oven van 180,c minuutje of5?variatie,de bodemplak insmeren met pasta sause,onder de kaas ansjovis..het kan niet op