Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe is de kwaliteit van de mosselen van de super de boer?

Alleen de super de boer is nog open, en ik wil mosselen eten, maar hoe is de kwaliteit hiervan? Iemand ervaring met de mosselen van de super de boer?

Toegevoegd na 6 minuten:
Kom op jongens, hij gaat zo dicht!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Sorry maar ik kan je niet verder helpen,ik eet ze niet.
maar als je mosselen koopt ,moet je het toch zelf lekker maken,gewoon kopen het kan nooit zo zijn dat het slechte mosselen zijn,lijkt me sterk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen flauw idee, heb ze nog nooit op. Sorry. Koop maar gewooon kan je uitproberen. Wat kosten ze nou niet zo veel denk ik. Good luck.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
supermarkt vis kan nooit zo vers zijn als van de visboer. maar ik kan me vergissen maar het geld voor alles wat voorverpakt is. ik zou aleen vis bij de markt kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De start van de nieuwe mosselen is dit jaar in augustus en loopt tot volgend jaar maart. Bij Super de Boer vind je dankzij een goede selectie alleen mosselen van een uitstekende kwaliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterker nog! Ik haal ze nergens anders dan bij de Super en vind ze heel erg goed. De kwaliteit is standaard, dus stelt nooit te leur.Ze zijn zeer betaalbaar en ook nog vaak in de aanbieding. Super!
(nee, geen aandelen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding