Limoentje uitknijpen in een glas. Koud water, ijsklontje en evenuteel het limoentje erbij. Roeren. Klaar.

Ook lekker met een scheutje rum & rietzuiker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aqua di pompa!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheutje ranja, rest van glas vullen met water. Lekker, snel, goedkoop en fris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Appeldiksap (is er ook biologisch) in de koelkast..Scheutje aanvullen met ijskoud water! Superlekker, supergemakkelijk en supergezond. En ook zeer geliefd bij en geschikt voor peuters en kleuters!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kraanwater ! Helemaal lekker als het automatisch uit je koelkast komt (gekoeld) of je er nog wat ijsblokjes in doet, maar lekkerder , goedkoper, frisser en sneller kan eigenlijk niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kraanwater en een scheut bruisend mineraalwater met een scheut citroensap en een takje munt. De munt geeft zelfs in koud water iets smaak af, heerlijk fris!