Als je 2 schalen met elk een kip in de oven doet, moet de oventijd gan verlengt worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
5.4K
bamibal
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/eten-drinken/dubbele-hoeveelheid-koekjes-bakt-dubbele.391103
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies mijn idee; Bamibal. Ongelofelijk hoe zulke eenvoudige basiskennis kan ontbreken soms.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja...... blijkbaar vind niet iedereen dit vanzelfsprekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
.....omzetten in golfballen? :-D

Antwoorden (1)

Nee, dit in tegenstelling tot de magnetron.
De kippen worden net zo snel gaar, alleen of gezellig met z'n tweeën.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk dank voor je snelle korte antwoord. Top!