Wat voor eten kun je gebruiken dat je op aarde kan laten lijken?

Ik wil een soort eetbare bloempot maken. Ik weet het recept voor de bloemen en de bloempot al, maar wat kan ik verkruimelen voor de aarde? Ik zat te denken aan oreo s en chocoladetaart, maar wie weet daar nog iets lekkers voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontbijtkoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och nou zie ik jouw reactie..........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed plan, die Oreo's! Een MacFlurry Oreo werd bij ons altijd een ijsje potgrond genoemd.

Antwoorden (12)

je zou er ook drop voor kunnen gebruiken..
drop allemaal korte stukjes knippen en dat als aarde gebruiken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bastognekoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkruimelde ontbijtkoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor iets hijdrocultuur-achtigs tover- of kauwgomballen. Voor iets meer grond salmiakpoeder.
maar het lekkerst lijkt mij toch de chocoladecake
anneliez
12 jaar geleden
Chocoladereep (puur) raspen. Lijkt mij het meest op potaarde te lijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of bruine basterdsuiker misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check even de onderstaande site's voor afbeeldingen en inspiratie. Daar zie je bloempotten die gemaakt en opgevuld is met o.a marsepein, hagelslag, bastersuiker en oreo's (waar jij dus aan dacht).

Je kan ook een schone bloempot bekleden met bakpapier en die vullen met chocoladecakebeslag. Even de oven in en je hebt een mooi gevuld bloempot van chocoladecake..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maar de bloemen en cactussen die op party-kids staan zijn van gekleurd karton gemaakt en dus niet eetbaar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Maar het ging mij meer om het vulling, aarde dus.
Wat dacht je van verkruimelde brownies? Voelt een beetje vochtig aan,net als aarde en het is heerlijk!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stukjes ontbijtkoek, bastognes, chocolademousse etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, chocolademousse heet niet voor niets: "hemelse modder"!
Ik dacht aan cacaopoeder, heeft de kleur van aarde.

Toegevoegd na 36 seconden:
http://www.google.nl/search?q=cacaopoeder&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&oe=UTF-8&rlz=1I7ACAW&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=kVBrT9qfBYOG8gOJ7aXPBg&biw=1280&bih=696&sei=mFBrT7TfMcyk8gPsqvnpB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou oreo koekjes kunnen mixen. dit lijkt heel erg op aarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ik geen foto kun sturen bij reacties, heb ik m bij antwoord gezet. trouwens, ik heb dit 'plantenbak-idee' zelf ook eens gemaakt om uit te delen op school ;)
peperkoek,is dat wat?