Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het beste magazine voor gepassioneerde hobbykoks? en waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben geabboneerd op het blad Saisonnier het is een proffesioneel blad maar de recepten zijn zo goed weer gegeven dat een gevorderde gepassioneerde hobbykok hier met gemak me weg kan en overal mee op de hoogte blijft. Alleen in de heele goede kookboekwinkel los te koop. veschijnt 4x per jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik vind de Delicious het beste blad, hou zelf ook erg van koken. Hierin staan altijd interessante artikelen, wijn-spijs combinaties en gerechten die net dat beetje extra hebben. Ook staan er mooie recepten in van gerechten die zo in een goed/exclusief restaurant geserveerd kunnen worden ( mits goed bereid uiteraard;) ).
Ben je hier al bekend mee?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smaakwereld is ook wel aardig, maar ik ben het met de vorige beantwoorder eens dat Delicious een erg goed blad is.

Ben je op zoek naar goedkopere (lees: Gratis) magazines, dan is de Allerhande van Albert Heijn ook wel een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GaultMillau, Ambiance, Smaak. En het nieuwe boek van Adrian van El Bulli is wel de top en vervangt duizend magazines.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De delicious lees ik zelf vaak voor de inspiratie. Ook de gratis supermarkt magazines gebruik ik voor dit doel. Koken doe je tenslotte toch vanuit je passie. Koken doe je met gevoel. Of zoals mijn moeder altijd zei : "neem het recept, wijk een beetje af naar eigen smaak maar stop in ieder gerecht liefde. Dat proef je terug"
Nou en dat doe ik dus. Nog nooit klachten gehad van mijn gasten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Psycology today.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn forums gekoppeld aan tijdschriften die regelmatig recepten bespreken of plaatsen. Dus de deelnemers met feedback over toevoegingen en zo. Bijvoorbeeld libelle heeft een topic voor vegetarisch recepten en gewone.

Toegevoegd op 30-04-2009 23:24:58
De boekjes van het Nederlands Zuivelbureau staan vol met goede basisrecepten. Er is een serie van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding