kan je een milkshake maken met slagroomijs?

kan je een milkshake maken met slagroomijs? We hebben geen vanilleijs en ik heb zin in een milkshake.

groetjes Jamu

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb trouwens ook geen mixer, kan het ook zonder mixer?

Toegevoegd na 22 minuten:
dankjulliewel! het is gelukt, wat slagroomijs met halve beker melk en limonade met zelfgemaakte bessensap. dat in een beker gedaan en met de staafmixer gemixt. heel erg lekker :)
groetjes Jamu

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.2K

Het beste antwoord

Ja dat kan heel erg lekker zijn, mijn favoriet zonder te mixen:
3 bollen slagroomijs in een groot glas overgieten met ijs-en-ijskoud sinaasappelsap, en dan een klein beetje roeren.
Het sap gaat dan een klein beetje bevriezen, dus krijg je lekkere knisper-stukjes.
Nog lekkerder met (pure) chocoladeschaafsel of vlokken.

Jum!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja hoor dat kan
even nog wat vruchten toevoegen en goed mixen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan , de ene keer doe ik het met slagroom ijs en de andere keer doe ik het met vanille ijs ligt er net aan wat ik in de vriezer heb zitten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zonder mixer wordt best moelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik alleen slagroomijs. Of ik ga gewoon naar het dichtsbijzijnde cafetaria. Ik pak slagroomijs en doe daar chocoladesaus bij of iets anders wat je lekker vindt. En dan gewoon mixen. Doe er ook voor het mixen wat melk bij. Halfvolle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de basis voor elke milkshake is ijs. Roomijs of slagroomijs is het lekkerste.

Hier enkele lekkere recepten:

http://eten-en-drinken.infonu.nl/recepten/37635-milkshake-recepten.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je goed mixt hoef je er geen melk bij te doen , ik vind met melk erbij niet eens lekker, maar dat is mijn mening dan hè
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, smaken verschillen:))
Slagroomijs is gewoon een soort van slagroom qua smaak. Dus het kan.