Het makkelijkste gerecht met alfalfa is waarschijnlijk:
een boterham met kaas! je doet het gewoon op de kaas en klaar om te eten.
vooral bij jonge of jong belegen kaas heerlijk.

ook zo mee te nemen naar school of werk.
makkelijk, gezond en nog heerlijk ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan het in taugé verwerken, wat weer lekker kan zijn bij friet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alfalfa is lekker in elke sla.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een verse knapperige Italiaanse bol, zo`n afbakbol die je uit de oven haalt en iets af laat koelen.Besmeer met wat pesto en leg hierop een lekkere plak kaas, daar bovenop een plakje salami en daarop wat plakjes kerstomaat. Een flinke pluk alfalfa en het kapje erop. Heerlijk! Je kunt varieren met i.p.v. pesto, mayonaise of knoflookmayonaise. Komkommer kan er ook bij of...of...
amc