Er zijn een paar verschillende manieren om het kuitbeen uit kippenpoten te verwijderen. Eén manier is om de huid rond het kniegewricht (of net daarboven) weg te snijden, en dan de poot te buigen totdat u een knak hoort of voelt - dat is het breken van het kuitbeen.
Een andere manier is om een kleine snede te maken aan de bovenkant van de drumstick, net onder de plek waar hij de dij raakt, en dan je vingers of een pincet te gebruiken om het kuitbeen eruit te trekken.
En tenslotte kunt u een keukenschaar gebruiken om beide poten door te knippen, net onder de plek waar ze de borst raken, en dan uw vingers of pincet gebruiken om de kuitbeenderen eruit te trekken.

Welke methode u ook kiest, zorg ervoor dat u de kippenpoten goed afspoelt en schoonmaakt
een jaar geleden