Wie heeft er ervaring met een combi halogeen oven?

We hebben gister een combi halogeen oven gekocht.
Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, dan bedoel ik de tijden.
Er staan wel recepten in de gebruikaanwijzing, maar wat ik mij bv afvraag is: als er staat 1kg rundvlees 75 min, en ik heb een pond, en doe er spruitjes en aardappels bij, in de schaal, hoe bereken ik dan de tijden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Na even zoeken toch nog iets gevonden, heb je hier misschien iets aan?? Laatste nieuws Comfortcook! Graag willen wij u informeren dat het kookboekje nu ook is te downloaden vanaf de website www.trebs.nl http://www.trebs.nl/producten/household_en_living/koel_verwarm_producten/21123_comfortcook Wij wensen u veel kookplezier!

Ik zou dan denken een pond is de helft van een kilo en dan de helft van 75 minuten dus iets meer dan 35 minuten en aardappels staat ook voor een aantal en dat ook weer omrekenen in minuten. Maar je kan ook denken een kilo of een pond heeft toch dezelfde tijd nodig om te stoven, net als op het gasfornuis. Maar kijk met belangstelling uit of iemand deze ook gebruikt en het antwoord kan geven.

Ik heb er hele goeie ervaringen mee. Kan er zelfs een lekkere citroen cake mee maken ! De tijden bereken ik heel simpel. Je neemt het aantal gram maal het aantal personen waarvoor de maaltijd is en dat is het aantal seconden mits het niet om ingevroren vlees gaat. Ik vind het een geweldig apparaat zo'n combi magnetron halogeen oven. Ik heb hem in de huiskamer staan .Je hebt er lekker eten uit en hij geeft mooi licht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100