Hoe kan ik rollade maken zonder braadpan?

Is het een optie om rollade te bereiden zonder braadpan? Mijn braadpan heeft z'n beste tijd gehad merkte ik de vorige keer al. Ik dacht dat het misschien nog een laatste keertje meekon, maar tijdens het testkoken was het geen succes. Kan ik rollade maken zonder braadpan? En zo ja, hoe kan ik dat het beste aanpakken?

3 jaar geleden
in: Koken
2.1K

Het beste antwoord

Ja hoor, een rollade kan je op meerdere manieren bereiden.
Zoals je al zegt in de braadpan maar ook in de oven of de slowcooker.
Talloze recepten zijn online te vinden.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier gaat de voorkeur uit naar rollade van het spit. Moet je wel een oven met draaispit hebben........