Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een fornuis zonder oven aanschaffen? Hoe noemt men dat?

Ik heb plaats voor een fornuis met afzuiging erboven maar ik wil geen oven. Ik heb eigenlijk alleen de kookplaten nodig met dan een soort bak eronder.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Koken
2.3K
Utrecht
3 jaar geleden
Het aantal losse kookplaten (niet inbouw) is wat beperkt, maar ze zijn er zeker.
https://www.kieskeurig.nl/kookplaat?rq=&min=&max=&min_default=&max_default=&f60399%5B%5D=97690&sort=rel&q=kookplaat Kijk wel even goed wat voor aansluiting je hebt. Zo ik het kan zien is er geen gasaansluiting maar een inbouwdoos voor een perilex stekker? Hoe zit het in de meterkast: is er een dubbele groep voor de keuken/kookplaat. Anders even goed letten op het max. vermogen.
jc54
3 jaar geleden
Een beetje klussen. Zelf een tafeltje of kastje maken en een vrijstaande kookplaat er op.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, dat is een gaskookplaat.
Of een vrijstaande kookplaat.
Het aanbod inbouwkookplaten is de laatste jaren sterk toegenomen, maar de vrijstaande kookplaat vormt nog steeds een belangrijk aandeel. De vrijstaande kookplaat kan perfect op het aanrecht geplaatst worden, maar ook voor plaatsing op een vaatwasser of tafelmodel koelkast is dit een goede optie.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Plus+ Heeft hier bij gebrek aan ruimte jarenlang bovenop de droger gestaan.
Prima, geen probleem.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding