Welke kookworkshops zijn er in Brabant ?

Volgend jaar is mijn moeder jarig en aangezien we eigenlijk niet zoveel samen doen wil ik haar op haar verjaardag verrassen met een kookworkshop die wij met z’n 2’en kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.2K
anneliez
11 jaar geleden
schrijf het maar even als reactie: als je iets anders wilt dan koken is een workshop verzorgingsproducten of parfum maken ook heel leuk. www.degroenegeur.nl
Ik vond het heel leuk om te doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt voor de tip :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je in Google Kookworkshops Noord-Brabant intypt, krijg je er al tientallen te zien. Op http://www.culinette.com/Kookworkshops-Groningen.htm
een overzicht van kookworkshops in alle provincies van Nederland, dus ook van Noord-Brabant. Bronnen:
- http://www.culinette.com/Kookworkshops-Groningen.htm

Antwoorden (1)

hier zitten een paar workshops tussen die je misschien wel aanspreken en het leuke er van is dat het voor twee personen is en niet zoals de meeste workshops dat er veel personen aangemeld moeten zijn want anders kan het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie daar zal ik zeker wat aan hebben. Ik heb inderdaad voor 2 pers. nodig en zag dat er meestal voor meerdere is.
Nogmaals bedankt.