Chipssausje? (zie uitleg)

Ik heb naturel chips en ik wou graag een sausje maken.

De ketchup is op!

Ik heb verschillende soorten kruiden? Mayonaise?

Weet iemand een recepje?

Weet jij het antwoord?

/2500

Veel kerrie, gemalen zwarte peper en cayennepeper door de mayonaise. En smullen maar! Toegevoegd na 43 seconden: Herbes de provence, foelie en versgemalen zwarte peper. Toegevoegd na 1 minuut: bij de laatste wat citroengras (sereh) toevoegen.

Wat dacht je van mayo met eventueel wat yoghert en knooflookpoeder of teentjes. Smaakt perfect.

weet je wat ik altijd maak: yoghurt met mayonaise in gelijke hoeveelheden. En dan wat italiaanse kruiden erdoorheen.

misschien sate saus erg lekker met naturel wokkels

Lekekr experimenteren mayo yoghurt mengen met wat je hebt: pittig met pepers en knoflook zoetig met gember en koriander en scheutje sinasappellikeur zachtkruidig met tuinkruiden mosterd en honing

Erg simpel dipsausje Ingrediënten 2 el. tomatenketchup 2 el. fritessaus of mayonaise 2 el. sweet chilisaus. Hulpmiddelen Schaaltje Bereidingswijze Doe de ingredienten bij elkaar en roer goed door. Serveertips Lekker bij chips, of bij zelf gebakken kroepoek. Toegevoegd na 7 minuten: Ketchup is op, ik heb het niet helemaal goed gelezen sorry! Probeer dit maar eens: Fritessaus en curry met of paprikapoeder of kerriepoeder.

Bronnen:
http://www.smulweb.nl/1024236/koken/recept...

Zelf maak ik zo'n dipsausje van mayonaise, (Heinz) sandwichspread naturel en kerriepoeder. Soms doe ik er nog chilisaus doorheen. Hier thuis moppert niemand als ik het klaarmaak ;-)

Een basis van pure mayo is nogal heftig (vet) tenzij je halva of yogo hebt. Meng het met wat kwark, yoghurt, biogarde of creme fraiche. Wat knoflook erdoor, wat groene kruiden, peper, wat citroensap, of voor de liefhebber wat sambal. Je kunt eindeloos varieren.

Chili saus

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100