Pizzadeeg voor Pizzarette zelf maken. Hoelang kan je dat bewaren in koelkast? En kan het in de vriezer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
8.3K

Antwoorden (2)

3 dagen ja het kan in de koelkast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. Kan het in de vriezer?
ja je kan het deeg mits goed verpakt een dag of 3 in de koelkast bewaren en dan weer gebruiken ,maar je kan het beter niet invriezen,wat je wel kan doen is als je te veel deeg hebt , alles verwerken en bakken aflaten koelen en dan in de vriezer ,dan hoef je later alleen nog af te werken en in de oven te zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank!