Kan een pot chicken tonigt in de magnetron?

Ik heb nog rijst over en wil daarbij chicken tonigt eten, maar ik heb geen zin om alleen voor dat potje een pan te gebruiken.
Kan deze pot ook in de magnetron?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
4.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Is het zo een moeite 1 pan af te wassen?
Zonder deksel zou het wel kunnen denk ik als je tussendoor roert. Mits er geen alu folie of iets anders metaals aan de pot of etiket zit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Moet er ook geen kip toegevoegd worden? Dus dan worden er al wat meer pannen vies.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Eerst je bord met rijst in de magnetron en warm laten worden, daarna de rest in dit geval Chicken Tonight erbij en nog even opnieuw de magnetron in. Zo wordt het allemaal goed warm. Je kunt ook alles tegelijk erin doen en een paar keer roeren.
Eet smakelijk!
paulus811
6 jaar geleden
Het kost meer tijd om de vraag op GV te zetten dan om de pan af te wassen..... Ik zou eerder de saus bij de kip doen en zo opwarmen.

Antwoorden (1)

Ja dat kan, doe ik ook wel eens met een pot rode kool.

Andere optie: Doe de rijst op een bord, doe de chiken tonight erbij en dan het bord in de magnetron.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+