Wat is de makkelijkste WK-hap voor tijdens de wedstrijd?

Bord op schoot en juichen voor oranje. Maar wat maak je voor al die mensen? Snelle, makkelijke en lekkere tips vind je hier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (16)

Worteltjes! Lean, mean en helemaal Oranje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spaghetti!
Dat heb je in 10 minuten klaar!
Koop je kant en klare saus erbij die je moet opwarmen en nog een salade. Hartstikke lekker!

Toegevoegd na 25 seconden:
En de saus kleur je gewoon een beetje oranje met wortel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bitterballen met een grote pot bier.
Je vraag gaat niet over wat is gezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een pan soep met brood erbij,
sauzijzen en worstebroodjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedek een ovenbakblik met brooddeeg (pizzadeeg) doe hier pizzaquick saus of tomatensaus op en beleg met wat je wilt ( ham, salami, gerookte kip, champignons, (rode)uiringen, paprika, (kers) tomaatjes enz. en bestrooi dit met veel geraspte kaas of plakjes mozzarella. 30-40 min. in de oven op 180-200 graden C. en je hoeft er alleen maar stukken af te snijden.
amc
13 jaar geleden
Ik koop altijd lekkere worstenbroodjes bij de Aldi?

Goedkoop en makkelijk klaar te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon met je telefoon van telfort de plaatselijke soharma boer bellen en thuis laten bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Macaroni en als je iets meer maakt kun je het invriezen voor de volgende keer.

Wokken is snel en gezond, kipfilet met krieltjes en wokgroenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
0800-pizza
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oranjelinzen koken met 1 winterpeen en event.uien erin.
kan je wel ruim 2 dagen goedhouden, is heel gezond en makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
poffertjes zo lekker en binnen 5 minuten klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
groenten bv sperziebonen, wortels of broccoli klein snijden en in pannetje water koken,noodles en stukje vis bv zalmfilet of koolvisfilet en zakje boemboe (kruiden)wat bij de noodles zit erbij doen, lekker met gebakken uitjes. Lekker, gezond en binnen 10 min. klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shoarmavlees aanbakken, veel groente (paprika, wortel, ui, champions, courgette)klein gesneden, of een kant en klaar pakket(gemakkelijk)
groente bij het vlees bakken, rijst koken en erdoor mengen.
serveren met een lekkere klodder Tjaziki.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bordje Heksenfriet!

Lekker veel friet, rul gebakken gehakt met knoflook, paprika, ui, bieslook en afmaken met knoflooksaus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bladerdeeg even in de oven op 180 graden totdat ze flink opgebolt zijn
pesto mengen met creme fraiche, demi creme fraiche of zure room, beleggen met ui, tomaat, champignons of pizza ingredienten naar keuze en mozzarella/gerapste kaas.
Nog even afbakken in de oven. Ook lekker voor een gezonde avond: met spinazie en gerookte zalm :)
lekker op schoot voor de tv :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kook pompoen en zoete aardappel ( zonder schil) in ruim water, ca 10 min. Afgieten en fijnstampen, voeg toe kruiden zoals koriander, paprikapoeder, peper en zout, scheutje kokosmelk en knoflook erdoor, btje water evt olijfolie en alles door elkaar stampen, 5 min. doorkoken en klaar!!