Het lijkt mij een alternatief voor een spuitzak. Je vult stijfgeslagen slagroom in de huls, het tuitje zit dan vastgeschroefd op het gat dat je in de bodem van de huls ziet.
Met de stamper duw je de slagroom dan naar beneden en die komt vervolgens uit het witte tuitje naar buiten. Zo kan je ermee decoreren.
amc
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat was mijn idee ook, ik verbaas me alleen over de gaatjes in de 'stamper', die kan ik niet plaatsen
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Aanname: die gaatjes zullen klein genoeg zijn om de slagroom tegen te houden en tegelijk groot genoeg om lucht door te laten. (of het zijn helemaal geen gaatjes, maar decoratieve 'putjes'.)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Of wellicht is het systeem ook bruikbaar als melk opschuimer.
LeonardN
6 jaar geleden
Nog een mogelijkheid. Dit is maar 1 van de meerdere opdraai stukken. Nu kan je hem gebruiken als perszeef (french press), met een verloren/niet getoond stuk als spuit. gokwerk