Hoe kom ik aan een traditioneel recept voor samosa's?

Op internet zie ik allerlei recepten die niet overeen komen met de samosas die ik in India heb gegeten....

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Koken
1.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je schrijft zelf al: _een_ traditioneel recept
Dan ga je uit van meerdere mogelijkheden, anders zou het toch _het_ traditionele recept moeten zijn.

Antwoorden (1)

Dan zal ie iemand uit India moeten vinden die het jou geeft. maar dat wil nog niet zeggen dat het precies smaakt zoals jij het in India gegeten hebt, Vraag 10 verschillende mensen om een traditionele Nederlandse erwtensoep, tomatensoep of appeltaart te maken, en je krijgt 10 verschillende uitvoeringen. En de makers zullen allemaal zeggen dat die van hen de traditionele is
anneliez
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Plus+
Precies, traditioneel is een ruime term hiervoor.