3 volwassenen, 1 kind: 1 pak spagetti van grand italia genoeg of teveel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (6)

Wolwassen 200 gram. Kinderen 100 á 125 gram is perfect.

Toegevoegd na 5 minuten:
Aan pasta, de rest naar keuze. Jaren daar gewoond en dat is de maatstaf aldaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel te veel lijkt mij, ik zou de helft doen.
Maar het ligt er ook aan wat je er bij doet, vlees, groenten enz.

Toegevoegd na 3 minuten:
3 opscheplepels pasta (zoals macaroni en spaghetti)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je prima zelf inschatten. De een eet veel de ander weinig. Heb je veel groenten, vlees saus of niet. Kortom, dat valt niet zo te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk (meer dan) genoeg. Je kunt beter iets te veel dan te weinig hebben uiteindelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem altijd 60 gram per persoon van psta, rijst of couscous. Dikzakken worden niet geboren, maar gemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel te veel. Wij zijn thuis met drie volwassenen en wij eten soms bijna twee dagen van de helft. Niet dat we kleine eters zijn, maar meestal is er ook salade of iets anders bij, dat vult enorm.