Hè Jasses... Ja dat kan, een visstick is toch al gaar. Aanbakken zal ze niet. Of eruit peuteren lukt laat ik even in het midden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben er wel op bedacht dat de coating (het krokante jasje)
kan verbranden. Vissticks zijn gemaakt op frituren en niet op bereiding in een oven of broodrooster.
Ovensnacks zijn wat vetter aan de buitenkant zodat dit vet tijdens de bereiding smelt en als een soort frituurjasje werkt.
13 jaar geleden
alles kan, zou t zelf alleen in de pan doen, zowel voor de visstick als voor de broodrooster beter.

de naam zegt het ook al BROODrooster
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet wel lukken. Zet ze dan rechtop in het rooster. Helemaal vullen zodat ze niet alle kanten op wiebelen als het rooster omhoog schiet.

Bedenk wel dat ze niet zo lekker zullen smaken als wanneer je ze bakt. Het paneermeel zal uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het kan inderdaad.
Maar wellicht wil je het zelf uitproberen het resultaat hier neerzetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles kan in de praktijk, bedenk wel dat alle boterhammen daarna een vreemde vissmaak zullen hebben.
Misschien een idee om er alluminium folie omheen te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, maar zou ik het aanraden? nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van brand!
In de visstiks zitten olie en vetten, die gaan onherroepelijk in de fik.
Heb ooit eens een rijstwafel er in gedaan, die ziet er droog uit dacht ik , maar ook daar zit olie in en branden zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet. Een broodrooster is voor brood en niets anders. De visstick veroorzaakt een grote smurry en lekt ook tegen de elektrische verwarmingselementen aan. Daarna kun je het broodrooster weggooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik zou ze liever in het tosti-ijzer bakken.
Probeer het eens uit, en laat het ons weten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel maar je schiet er niks mee op : omdat in de visstick veel vocht zit. en als je de stick in een broodrooster doet dan krimpt de stick ontzettend omdat door de warmte het vocht onttrekt .
En ook met het paneermeel wordt het niks . omdat het paneermeel olie nodig heeft om een krokant korstje te verkrijgen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou misschien wel kunne lukken maa je mist een bakmedium die zorgt voor transport van warme tussen pan en visstick.
Voor je broodrooster is het niet zo`n goed idee de naam geeft wel aan waarvoor deze bedoeld is.
Maar de beste manier is toch wel dit poefonderdindelijk vast te stellen. Dan weer je of jou broodrooster in stat is die taak naar behoren te verrichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik je helemaal niet aanraden, ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij geeft het een vies verbrand geurtje.