bakken in niet te hete olie
met wat zout en peper
een gefruit uitje
en sla in sla-mix erbij
mmmmmmm, smullen maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pangafilet uit de oven.

Ingrediënten:

ui, knoflookteentje, cherrytomaatjes, basilicum, 1/2 visbouillonblokje, zout, peper, olijfolie

Strooi wat peper en zout over de filet en leg ze in een ingevette ovenschaal in een voorverwarmde oven. 180 graden.

De saus: beetje olijfolie in de pan een uitje fruiten, wat cherrytomaatjes meebakken op hoog vuur, een teentje knoflook, een halve visbouillontablet en een scheutje witte wijn erbij en even laten sudderen.

Giet de saus over de vis en laat nog 15 minuten garen in de oven. Strooi gehakte bascilicum over de vis en serveer het met rijst en een salade naar keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smeer de pangafilet héél dunnetjes in met sambal,doe er folie omheen en de oven in.wanneer t gaar is( 15 min. ong.)haal je t eruit,scheur folie open sproei wat citroensap erover en klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,

Ik zou eerst maar even dit artikel lezen voor je een visje in je frituurpan gooit:

http://www.vetvrij.com/documentaire-over-panga-filet-uit-frankrijk.html

Ik heb net 3 pakjes pangafilet van de Albert Heijn in de vuilnisbak gegooid.

Annelie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de pangafilet inpakken en dan in de oven doen,
Komen er veel meer smaken vrij. Inpakken in vetvrij papier en lekker peper/zout/knoflook verse groenten en kruiden toevoegen en dan in de oven.
Smakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt wellicht op www.letscookit.tv leuke filmpjes vinden met pangafilet gerechten. Deze filmpjes zijn gratis te bekijken. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel en lekker : de filets laten marineren in olijfolie met geperste look en komijnzaadjes en een beetje citroensap en dan bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pangafilet uit de oven.

Ingrediënten: voor 2 personen
2 pangafilets
1 citroen
peper en zout
olijfolie
evt. wat verse peterselie

Hulpmiddelen
2 stukken aluminiumfolie

Voorbereiding:
Verwarm de oven voor op 180 graden.
Smeer met een kwastje de stukken aluminiumfolie heel lichtjes in met olijfolie. Leg daar de pangafilets op. Bestrooi ze met flink wat peper en zout. Knijp boven iedere pangafilet een halve citroen uit. Vang de pitjes op met je hand. Strooi er eventueel nog wat peterselie overheen. Vouw de pakketjes goed dicht!

Bereidingswijze:
Leg de pakketjes in de oven en wacht tot ze klaaren gaar zijn, ongeveer 15 minuten. Scheur de pakketjes open en vang het sap op (lekker als basis voor saus). Laat de pangafilets op een bord glijden en smakelijk maar!