Een snack die in de magnetron kan, kun je gewoon frituren. Andersom kan het problemen geven.
Als je een kroket in de magnetron wilt bereiden en deze is er niet voor geschikt, dan kan hij makkelijk openbarsten.
Dan kun je hem wel eten maar niet presenteren.
Ja, dat kan, geen probleem - mits er nog geen sas op zit natuurlijk, anders word thet ene kliederboel.
Andersom zou ik niet doen ; iets wat gefrituurd moet worden in de magnetron gooien.
Ik zou sowieso een kroketburger waar op gesast is,niet eten! Urine is echt niet lekker!
29 april 2010 17:32
whahhahahahahah
29 april 2010 17:38
Moes ook effe nadenken ; ik bedoel SAUS. Je hebt vaak van dei broodjes met burger voor in de magnetron waar ook al saus op zit,. Die zou ik niet meer in de frituurpan gooien.
Dat houd ik al een tijdje in de gaten,naar kan het zijn,dat zhij even pauze heeft,het is rustig momenteel,of zal hzij toch op hazijn lazer hebben gehad?
29 april 2010 19:36
Nee, maar ik wel........dus dat muisje krijgt nog wel een staartje. Xixni rotopmerkingen mogen blijven staan, en als ik er op reageer, wordt dat verwijderd met puntenaftrek. Gaat lekker, nietwaar ??