Is het mogelijk om een kroketburger, bedoeld voor magnetron in de frituurpan te doen?

Wij hebben geen magnetron en zien nu pas dat die burgers in de magnetron moeten... dus, kan het in de frituurpan ook? Iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Het beste antwoord

Een snack die in de magnetron kan, kun je gewoon frituren. Andersom kan het problemen geven.
Als je een kroket in de magnetron wilt bereiden en deze is er niet voor geschikt, dan kan hij makkelijk openbarsten.
Dan kun je hem wel eten maar niet presenteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat kan, geen probleem - mits er nog geen sas op zit natuurlijk, anders word thet ene kliederboel.
Andersom zou ik niet doen ; iets wat gefrituurd moet worden in de magnetron gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sas? wat is sas?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou sowieso een kroketburger waar op gesast is,niet eten!
Urine is echt niet lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whahhahahahahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moes ook effe nadenken ; ik bedoel SAUS.
Je hebt vaak van dei broodjes met burger voor in de magnetron waar ook al saus op zit,. Die zou ik niet meer in de frituurpan gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is gewoon haagse sas joh, ik kan alleen niet zo'n dakje tikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marleen is met een "tussensprintje"bezig,dus gehaast en dan wil je je nog wel eens verschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, sorry, ik ben niet zozeer met een tussensprintje bezig alwel met eenheel vervelende stalker waar de hele tijd maar niks aan gedaan wordt......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat houd ik al een tijdje in de gaten,naar kan het zijn,dat zhij
even pauze heeft,het is rustig momenteel,of zal hzij toch op hazijn lazer hebben gehad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar ik wel........dus dat muisje krijgt nog wel een staartje. Xixni rotopmerkingen mogen blijven staan, en als ik er op reageer, wordt dat verwijderd met puntenaftrek. Gaat lekker, nietwaar ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marleen,neem even een time out!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kom helemaal in m'n sas van je saus Marleen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overigens Marleen: Xinix is al meer dan vier weken niet hier (onder Xinix naam) op goeievraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, vertel mij wat.......maar ik heb mijn ogen natuurlijk ook niet in mijn boekzak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens. xixni heeft zich vermomd. Maarreh, die saus zat er niet op gelukkig.
Hmm je kunt het altijd proberen, smaken ze niet gooi je ze gewoon weg.
Ben bang dat er toch een verschil in samenstelling zit.