kun je wraps beleggen en snijden voor het verwarmen?

Ik moet tapashapjes maken en heb op de locatie weinig tijd/ruimte. Nu dacht ik: ik kan nu vast de wrapjes beleggen, in de juiste grootte snijden en een prikker erin steken. Vanavond alleen nog even opwarmen en klaar ben ik.. of werkt dat niet? En zo ja, hoe lang in de oven? Ps ik maak ze met kruidenkaas, paprika, basilicum en geraspte kaas erover.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
1.6K

Antwoorden (2)

Als alle ingrediënten verwarmt geconsumeerd dienen te worden, ja, dan kan dat ; dan kun je ze helemaal tevoren maken en op het laatste moment afbakken / verwarmen.
Als er iets in zit dat niet gaar / verwarmd mag worden (sla bijvoorbeeld) zou ik het niet doen.

Er hoeft aan je ingrediënten niks te garen, hooguit door te warmen, dus een minuut of 5 in een voorverwarmde oven moet genoeg zijn. Alleen die kruidenkaas maak ik me een beetje zorgen over....dat wordt er niet per definitie lekkerder van.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ook koude wraps maken, bijv. met gerookte zalm, sla en creme fraiche of kruidenkaas. In de koelkast met folie er om heen. Dan hoef je ze alleen nog te snijden als je ze serveert. Je kan ze ook bijv. met ham maken in plaats van zalm, of kip.