Kan pizzakruiden op elke pizza ?

Vanavond wil ik twee pizza's maken pizza Diavola en ui met pesto
kan de pizza kruiden ook daarbij of verpest ik dan de pizza ?

Pizzakruiden door het tomatensaus mengen of pizzakruiden erover heen strooien ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tuurlijk kunnen die kruiden er op! En door de saus mengen lijkt me goed, zodat ze niet kunnen verbranden of heel droog blijven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat hangt van je smaak af.

Antwoorden (1)

pizzakruiden kunnen op elke pizza. Maar of je het lekker vindt, dat hangt af van wat voor smaak je aan de pizza wilt geven.

Als je elke pizza kruidt met dezelfde kruiden, dan smaken ze allemaal voor een groot deel hetzelfde. Om die reden zou ik elke pizza apart kruiden met "losse" kruiden (dus een soort per potje) en per soort bepalen hoeveel je daarvan op je pizza wilt. Dit om elke pizza zijn eigen unieke smaak te geven

Toegevoegd na 1 minuut:
Ikzelf meng de kruiden vaak door de saus heen, vooral omdat ik gedroogde kruiden gebruik en deze op die manier lekker in de saus trekken.
Houd er wel rekening mee dat je dan je saus even moet laten staan voordat je het gebruikt, zodat de kruidige smaak er echt in trekt (dit werkt ook zo met verse kruiden overigens).
Heb je die tijd niet, dan kun je net zo goed je kruiden er overheen strooien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo ik maakte een pizzakruidenmix wat ik vond op het internet en door.het saus ging prima