Als je geen stukken vlees wil braden enkel wat satéstokjesmet groenten en scampies of stujes kip, is een eenvoudige goedkope BBQ dan voldoende?

Moet de BBQ 'verstelbaar in hoogte' zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik altijd wegwerp bbqs. Ook voor karbonades en biefstuk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou ook kunnen kijken naar een contactgrill: deze kan ook tosti's maken en is energie-zuiniger omdat je hem dicht kunt doen en dan aan beide kanten tegelijk kunt grillen.
Je kunt er ook mee 'gourmetten' dus je hebt dan eigenlijk 3 apparaten in één en dat is praktisch als je niet van plan bent veel te barbecuen.

Het beste antwoord

Het zou zonde zijn als je een dure BBQ gaat kopen en dan niet veel er op gooien.
Voor U is een kleine goedkope BBQ meer dan voldoende. Zelfs een wegwerp BBQ zal voldoen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het één heeft eigenlijk niets met het ander te maken: Als je regelmatig sate etc BBQt, loont een goede BBQ. Ook sate bakken is een kunstje.
9 jaar geleden
Ik werk altijd met weggooi-BBQ's. Snel te gebruiken, ze doen het uitstekend en je hoeft niets schoon te maken. Gaat geweldig!