Hoeveel dagen heb je nodig om een taart van 3 lagen te maken?

Ik wil een hamburgertaart bakken met 2 lagen voor de broodjes en 1 laag voor het vlees, maar ik wil het ook nog bekleden met fondant, kan dat allemaal in 1 dag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Het beste antwoord

Ja dat kan in 1 dag. Ik zou dan wel vroeg beginnen , Je moet wel voordat je het fondant erop doet de cake helemaal af laten koelen. Dat kan een half uur tot ongeveer 2.5 uur duren. (ligt eraan hoe groot je cake is) .En als het een beetje is afgekoeld je cake afdekken zodat je niet zo’n harde korst krijgt. todat het helemaal is afgekoeld. en als je fondant erop zit even in de koelkast zetten. zodat het stevig blijft.

Als je goed engels kan verstaan zou je misschien ook op youtube naar RosanaPansino kijken. Zij doet ook heel veel met fondant en zij legt het ook uit hoe je het moet doen.

Hier gebruikt ze ook fondant en verschillenden lagen. : http://www.youtube.com/watch?v=osLYuLUMEEU
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja ,kan wel aflaten koelen voor de fondant die kan je gewoon in een steelpannetje warm maken ,maar wel op koud beslag doen ,dat het gelijk stolt
sla en kaas ,zou je van marsepein kunnen maken dun uitrollen ,en in de vorm boetseren ,marsepein kan in alle kleuren