Kan je het sap van de gekookte kikkererwten nog gebruiken voor iets anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (2)

Dat is geen sap maar kookwater. Geen idee of dat lekker is, maar je kunt het vast wel als soepbasis gebruiken.
Amadea
9 jaar geleden
Je zou er een sausje mee kunnen aanlengen of er iets anders in koken,bijvoorbeeld rijst.(of als bouillon in de risotto).