Hoe kun je het beste je eigen diepvries pizza's maken van (overgebleven) pizzadeeg?

Ik houdt van mijn pizzadeeg recept vaak wat deeg over. Nu zou ik daar wel graag wat mini pizza's van maken en invriezen. Moet je de bodems dan eerst nog voorbakken, of kun je ze dan gewoon beleggen en invriezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Je kunt het deeg gewoon invriezen en later ontdooien uitrollen en gewoon bakken. Je kunt het ook al of niet afwerken en bakken en dan invriezen. Gewoon wat je zelf het lekkerst vindt
anneliez