Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk 3 verschillende gerechten tegelijk in de oven te plaatsen, of komen geuren en smaken dan in elkaar over?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
9.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

gerechten eventueel afdekken, dan heb je zeker geen probleem, maar verder zal het ook wel meevallen. Hoewel ik een knoflookschotel niet bij een appeltaart zou zetten. Heteluchtovens schijnen heel goed te zijn wat betreft gelijktijdig klaarmaken van gerechten
(Lees meer...)
anneliez
10 jaar geleden
Aardappels, (afbak) brood en groente kun je -mits het past :-)- naar mijn ervaring prima naast elkaar zetten. Vlees/vis of bijv. lasagna of moussaka kan een sterke geur afgeven en dat overbrengen of gaan lekken/borrelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voedsel wat sterk ruikt kan overslaan op ander voedsel in de koelkast. Waarschijnlijk komt dit door de luchtvochtigheid. Ik zal niet zeggen dat het niet kan, maar ik denk dat je hier in de oven weinig problemen mee zal hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding