Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan je de 50 groene smoothie recepten boek kopen ?

Als ik op internet zoek naar groente smoothie, kom ik steeds op deze boek uit > de 50 groene smoothie recepten <
Maar ik zie steeds staan ebook, is deze ook verkrijgbaar als een gewone boeide je in 1 of ander boeken winkel kan kopen.
Ik was bij brun en nog 1 boekwinkel geweest en die had deze boek niet te koop.
Ik wil heb gewoon in een boekenwinkel kopen dus dat ik hem meteen heb en niet via internet.
Ik heb namelijk geen ebook, en op internet zie je wel heel veel recepten van groente smoothies maar ik wil liever 1 boek hebben.
Het mag ook een ander groente smoothie boek zijn, als ik hem maar in een winkel kan kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
957
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf heb ik een Smoothie Bijbel. Hierin staan echt superheerlijke en gezond smoothies.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het e-book heet “50 groene smoothies” maar het boek heet “70 groene smoothies” (van Marjolijn van der Velde; zie link). Misschien kon je boekwinkel het boek daarom niet vinden.
Je zou de boekwinkel nog eens kunnen bellen met de vraag of ze
ISBN 9082128004 voor je kunnen bestellen.
Maar dan heb je het later dan via internet.

Je kunt het boek onder meer bij Bol.com bestellen.
http://www.bol.com/nl/p/70-groene-smoothies/9200000022873476/
Dan heb je het morgen in huis.
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb het gevonden in de Bijenkorf door u.
Ik wist niet dat die 70 smoothies van haar was, want ze zeiden in de Bijenkorf we hebben alleen maar de 70 Smoothies en niet de 50.
EN toen dacht ik nou even rond kijken, en ik keek op mijn mobiel of ik al een reactie had.
EN toen zag ik u reactie dus vandaar ja dat ik die dus niet kon vinden die 50 Smoothies haha. Super bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding