Hoe kan je je stokbrood net zo toasten als bij de Subway?

Ik wil een soort chicken teriyaki broodje maken net als bij de Subway. Ik vind ze daar het lekkerst als ze kort zijn getoast. Maar hoe lang moet dat en op hoeveel graden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
6.8K

Antwoorden (2)

Neem voorgebakken Stokbrood . In plaats va in de oven doe je ze in de contact grill of tosti ijzer. Niet warmer dan190gr. De contact plekken van het brood dun met boter insmeren. Dan is het enen uitproberen want dat is afhankelijk van je apparaat.in elk geval de buiten kant van het brood insmeren met echte roomboter. Heerlijk..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook een stokbrood die al gebakken is even met de vingers nat maken aan de buitenkant en vervolgens ff in de magnetron doen.
dit kan ook aan de binnenkant van de stokbrood maar dan moet je hem eerst ff opensnijden (in de lengte)
hij wordt er heerlijk knapperig van, smakelijk!