Wie kan me iets vertellen over dit beeldmerk?

An de onderzijde van een aluminium steelpan.doorsnee 16cm.

Toegevoegd na 5 uur:
http://i39.tinypic.com/11h895i.jpg

10 jaar geleden
in: Koken
1.2K
niko
10 jaar geleden
het lukt alweer niet een afbeelding te plaatsen,grrr
niko
10 jaar geleden
klacht plaatsen lukt ook niet. "er is een fout opgetreden"zegt de site als ik mijn klacht verstuurd heb.
Amadea
10 jaar geleden
Niet alweer, maar nog steeds niet. Het is zondagnacht begonnen en tot op heden niet hersteld. Misschien helpt het als jij het nog een keer meldt aan beheer?!
SimonV
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je een plaatje geüpload hebt. Dat werkt momenteel niet bij GV. Je zou de link van de foto via bijvoorbeeld http://nl.tinypic.com hier kunnen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zowel beheer als Moderatie zijn zich bewust van het probleem. Er wordt momenteel aan gewerkt om dit op te lossen.
Amadea
10 jaar geleden
Kan dat niet in een centrale mededeling verwoord worden? Nu loopt telkens weer een andere deelnemer er tegenaan!
niko
10 jaar geleden
heb al twee keer gemeld,komt ook niet aan.krijg ook dan een foutmelding.
niko
10 jaar geleden
Simon V.via tinypic ook geprobeerd.moet je account aanmaken.en de link vermeld dan mijn naam.
Amadea
10 jaar geleden
Nee hoor, niko, je kunt rechtstreeks anoniem plaatjes uploaden. Heb ik al heel vaak gedaan!
niko
10 jaar geleden
gelukt.dankjewel Amadea.-SimonV

Het beste antwoord

Oreste Pardini Camaiore

ik heb wel ff moeten zoeken.
de Italiaanse fabrikant van jouw pan is gespecialiseerd in het koud vervormen van lichtmetalen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
oh,dankjewel.ik vind het logo met drie olifanten zo mooi.
dank zij uw link heb ik zelfs een nederlandse site van hun gevonden.
http://globalcatalog.com/orestepardinisrl.it
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
graag gedaan :-)
niko
10 jaar geleden
dankjewel.