Kan ik bladerdeegbakjes een dag van te voren bakken en de andere dag vullen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
2.8K

Antwoorden (2)

Ja hoor dat kan heel goed. Goed af aten koelen en droog bewaren. gaat zelfs beter dan de dag tevoren al vullen want dan heb je grote kans dat het slap/taai wordt
anneliez
10 jaar geleden
Ja hoor! Kan prima! Je moet ze alleen wel goed af laten koelen en luchtdicht bewaren.