hoe maak ik van een cake een taart ??

Ik heb een cake gemaakt maar ik wil hier eigenlijk een taart van maken.
Nu heb ik heel veel recepten gezien op internet maar deze waren erg ingewikkeld.
Ik wou een chocolade taart maken maar heb nu dus een cake gemaakt.
Ik wil van de cake een simpele taart maken.
Ik vind koken erg leuk maar koekjes, cakes en taarten bakken ,,
Vind ik erg leuk maar ze mislukken helaas vaak !!
Ik heb tips nodig hoe ik de cake makkelijk kan versieren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
2.2K
Amadea
10 jaar geleden
Je kunt er ook gebakjes van maken. Snij 'm in plakken, spuit daar wat slagroom op, leg er een of meer vruchtjes op (een kers, druif, partje mandarijn, stukje ananas, plakje banaan, of iets dergelijks), en maak het af met een klein beetje jam (confiture, moes) of dessertsaus.

Antwoorden (2)

Cake door de lengte snijden in 3 of 4 plakken ,besmeren met nutella, stapelen, en het blok ook weer besmeren met nutella, smarties er op, helemaal leuk.
10 jaar geleden
Je kunt van een cake eenvoudig een speciale taart maken. Denk er wel om dat je cake al relatief zwaar is door de boter en dat je hem fris vult. Je kunt de cake in 3 lagen verdelen en dan op één laag een beetje abrikozen jam smeren en de andere laag voorzien van een laag nutella.

Verder kun je nog wat slagroom met chocolade oplossen en dit dan over de taart laten lopen, dan heb je toch het chocolade idee. Dit kun je dan eventueel ook nog weer versieren.

Als je meer tips wilt kun je altijd contact met mij opnemen. Er gaat niks boven een lekker stukje gebak.