welke room moet ik gebruiken om goede slagroom te maken voor een spuitbus met gaspatronen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon de originele slagroom die in een klein bekertje zit en je in de supermarkt kunt kopen.

De room is gewone slagroom uit een bekertje. Veel belangrijker is de zoetstof. Je kunt vloeibare kopen (natrena) of suiker eerst oplossen en dan bij de room doen. Bij gewone suiker verstopt de spuitmond.

Sorry hoor maart echt goede slagroom maak je niet met een spuitbus maar met een klopper (voor iemand het vraagt: da's een garde) en een beetje geduld. Op deze wijze gemaakte slagroom is echte slagroom. Het heet niet voor niets slagroom. Met een spuitbus maak je een opgespoten toestand die binnen de kortste keren terug slap wordt en dan heb je een plasje gezoete room en verder niks. Als je toch met zo een gasspuit aan de slag wil; het maakt niet uit welke room je gebruikt zolang het maar echte room is en niet "culinaire" of "light" room.

Ik doe altijd 2 pakjes slagroom van Aldi in mijn spuitbus en zoet het eerst met 15 druppeltjes stevia, (zelf even proeven ) en dan schud ik het 2x 5 keer en heb je heerlijke slagroom..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100