Waar kun je serveerringen kopen?

Ik blijk voor een recept gevruik te moeten maken van serveerringen. Weet iemand in welke winkels deze te koop zijn? Online kopen is het te laat voor en ik heb ook geen Makro pas oid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2K

Het beste antwoord

Bij Blokker of Marskramer verkopen ze deze ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ze lagen inderdaad bij de blokker

Andere antwoorden (3)

Ik vermoed dat ze bij Blokker wel in de winkel liggen. (of gelijksoortige winkels).
12 jaar geleden
Eerlijk gezegd kende ik die dingen niet.

Maar het blijken ronde ringen te zijn (of vierkant) die je gebruikt om iets in vorm te houden.

Als je een winkel voor huishoudelijke artikelen in de buurt hebt, zou je daar kunnen kijken.
Maar zoals, gezegd, ik heb ze nooit gezien bij Blokker of Marskramer.
Het schijnt dat ze ze vorig jaar in een aanbieding hadden.

En dat ze hier volop te koop zijn, daar heb je dus niks meer aan.
http://www.promobutler.be/nl/winkels/Casa/3-serveerringen-driehoekig-1148033

Wat je zou kunnen doen is ze zelf maken.
Plastic bakjes, of bekertjes.
Bodem er uit halen.
Misschien op de juiste hoogte knippen.
Kijk naar de afbeelding en probeer iets te maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
In de Belgische Blokker folder staan ze als moederdagaanbieding.
http://folder.blokker.be/2011wk32_vlm/magazine.html#/spreadview/6/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ze nu nodig hebt kun je ze event . zelf maken .
Neem een grijze plastic afvoerbuis van 6 of meer cm. doorsnee, en zaag die in lengtes van 4 cm. Kost weinig en bij doe het zelf zaken enz. te koop.
Succes.