Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de melkvulling maken van kinder bueno?

Graag zou ik het recept van de melkvulling in een kinder bueno willen nabootsen. Weet iemand hier een recept voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
7.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waar wil je het voor gebruiken ,als je het daarna gaat verwarmen zal het zeker zacht worden maar wil je het gebruiken als topping voor taart of iets dergelijks dan kun je dikke glazuur maken en in plaats van water bij de poedersuiker neem je room ,let op je hebt een flinke hoeveelheid poedersuiker nodig en met de room wordt het een zwaar goedje dus vrij machtig om te eten ,wel even opstijven in de koelkast ,gewoon een kwestie van uitproberen je zou ook yoghurt kunnen nemen en dit opstijven met gelatine wat lichter en zuurder van smaak dus evt een beetje suiker of stevia toevoegen
Altijd even een proefje nemen door het op te laten stijven op een schoteltje en kijken of de smaak bevalt en dan pas voor je eindproduct gebruiken
Succes ,ik ben gek op dingen nabootsen en het is leuk als je er erg dichtbij komt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
{Originele recept}
suiker, plantaardige olie, tarwemeel, gemalen hazelnoten, magere melkpoeder, melkpoeder, [emulgator: soja], [rijsmiddelen: natriumwaterstofcarbonaat en ammoniumcarbonaat] , zout, vanilline

{Alternatief}
Gecondenseerde melk, suiker, hazelnootpasta, zout en vanille(poeder)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding