Op de groenteafdeling van een supermarkt of bij een groenteboer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor kakelverse gember: kweek het zelf! - Zie link

Iets minder vers: inderdaad de groenteafdeling van de supermakrt maar ook vind je het bij toko's, turkes winkeltjes en chinese supermarkten
10 jaar geleden
Bij elke natuurwinkel kun je ze het hele jaar door kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij een grotere ah en een dirk in de groentenafdeling
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor grote stukken gember zal ik als ik jou was eens op zoek gaan naar de dichtstbijzijnde toko of Turkse/Indonesische groenteboer.
Hier haal je niet alleen de verste gember weg, maar deze mensen adviseren je vaak ook met liefde waar je het allemaal voor kan gebruiken.