waar kan ik losse Lasagnette kopen?

Toegevoegd na 4 uur:
Ik weet van de wereld gerecht Lasagnette...die pasta wil ik graag kunnen kopen...alleen de pasta dus...zie foto...bij mij zie ik de foto als zwart maar als ik erop klik dan komt hij wel normaal in beeld...alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
7.3K

Antwoorden (4)

Wat bedoel je met "losse".
"Lasagnette" is een wereldgerecht van Knorr.
met lasagnebladen en kruidenmix.

Lasagnebladen kun je inderdaad los koop bij de supermarkt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel natuurlijk dat je een pak lasagnebladen kan kopen,
niet de lasagnebladen afzonderlijk los per stuk.
Lasagnebladen liggen bij de pasta's zoals macaroni en spaghetti.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Lasagnette is niet hetzelfde als lasagne. Net zoals mie niet hetzelfde is als bami.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, maar voor bami heb je wel mie nodig.
Amadea
10 jaar geleden
Nee hoor. Van de mie die ik in huis heb kan ik echt geen bami maken. Bami is veel breder en dikker.
Echt helemaal los is dat niet te koop, dan zou je het zelf moeten maken. Ik kan wel een webwinkel vinden die Italiaanse producten verkoopt, waar je dozen met van Cecco eierpasta gemaakte lasagnette kunt bestellen: http://www.feduzzi.nl/products/webwinkel/pasta-de-cecco/lasagnette-all-uovo-nr-102.html
Amadea
10 jaar geleden
Bij de AH hebben ze minilasagnebladen. Helaas is dat heel vaak uitverkocht. Het is van het AH merk. Even heel goed zoeken en er naar vragen want mijn zonen werden ook eens naar de lasagnette gestuurd maar daar ligt het niet, je moet zoeken bij de lasagnebladen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik begrijp uit je vraag dus dat je die kleine lasagneblaadjes wilt hebben en als ik dat goed begrepen heb is dit je antwoord. Ik gebruik ze ook graag omdat het veel tijd kost met die grote bladen maar het is dus heel vaak uitverkocht helaas.

Toegevoegd na 19 minuten:
Bewijs dat er ook een ander soort lasagnette bestaat, zie foto:

Toegevoegd na 5 uur:
Het is er ook van Honig: http://www.ah.nl/appie/producten/product/ah632622/honig-mini-lasagne

Toegevoegd na 5 uur:
En van het AH merk: http://www.ah.nl/appie/producten/product/ah641433/ah-mini-lasagne
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Nee, er wordt gevraagd naar lasagnette. Daar valt niet iets anders uit op te maken. Lasagnette is het spul wat je in de link van mijn antwoord beschreven ziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het antwoord niet goed is dan meld je dat bij de mods en dan mogen zij het verwijderen. Je hebt ook lasagnette van Knorr waar Momo het over heeft en als je het daar over hebt kun je dat ook los krijgen. Het is gewoon OOK een antwoord want het is niet te lezen uit de vraag wat er precies bedoelt wordt. Wat is je probleem? Misschien is Momo wel heel blij met mijn antwoord?
Amadea
10 jaar geleden
Foute antwoorden zijn geen reden tot verwijdering. Het gaat niet om Momo, maar om Theasama. Helaas reageert zij niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, nu heeft ze wel gereageerd en wat blijkt, ik had gewoon gelijk!
Je zou Dille&Kamille of Oil&Vinegar eens kunnen proberen. En anders misschien een Italiaans zaakje in de buurt?