Wat is een goed recept voor Brabantse worstenbroodjes?

Ik wil voor zondag a.s. worstenbroodjes serveren voor bij de soep. Voor ongeveer 15 personen. Ik zoek het originele recept. Op internet vond ik wel recepten, maar ik wil graag een recept van een echte kenner.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een Brabants Worstenbroodje kun je goed maken met witbroodmix. Maak dat recept volgends de verpakking en maak de vleesvulling met de volgende ingrediënten: vulling: -gemengd gehakt -1 sneetje wittebrood -1 ei -peper en zout -nootmuskaat Maak rolltjes van het gehakt in een plakje deeg. Maak de naden goed dicht en bestrijk ze met; -water -1 eierdooier Laat ze een poosje rusten voordat ze de oven ingaan: 200 gr en ongeveer 25 min Beetje laten afkoelen en warm eten met mayo of ketchup. Het is een heel gemakkelijk recept. Gebruik je bladerdeeg dan heet het: saucijzenbroodje.

Hey Loenie... Een recept voor Brabantse Worstenbroodjes heb ik niet,maar is het een idee om in kant en klaar croissantdeeg een worstje te doen en dan te bakken? Of doe een worstje in een blaadje bladerdeeg en dit bakken,is ook erg lekker....

Zo maak is ze zelf ook altijd: http://www.youtube.com/watch?v=64M3J6BO22s Smakelijk eten!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100