kant en klare rollade alleen maar opwarmen, heeft slager dit?

Gewoon kopen bij slager en even warm maken dan lekker opeten, of moet ik echt zelf helemaal braden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
15.3K

Het beste antwoord

Ja, die zijn bij elke slager gewoon te koop en dan zijn ze zelfs gesneden, zodat je ze op je brood kan doen.
Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Doorgaans koop je een rollade die je toch echt zelf moet braden.
Bij mij weten heb je geen kant en klare rolades, zeker niet bij een goede keurslager.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De slagers hebben deze vaak niet op voorraad liggen, maar als je ze besteld, kunnen ze een kant en klare rollade leveren die je alleen zelf nog maar op hoeft te warmen in de oven.

Er zijn ook poeliers die een kippenrollade al kant en klaar in de vitrines hebben liggen. Ook deze hoeven alleen maar in de oven opgewarmd te worden (of gewoon lekker koud gegeten te worden).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor en het kippenpaleis heeft ze ook.