Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je hele maaltijden bereiden in de Actifry van Tefal?

Over smaak valt te twisten, maar is dit net zo lekker als dat je het op een normale manier bereidt? Volgens mij gaan rauwe schijfjes aardappel of couscous prima bij de groente en vlees, klopt dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
943

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ja je kan er maaltijden in maken je moet het zien als een hetelucht oven, aardappelen en groenten kan je er niet in koken wel bakken en couscous kan je met veel gerechten combineren ,en dat wel je als je vlees bakt, aardappelen kan met je vlees er in bakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, bedankt voor je reactie. Maar smaakt het eten dan net zo lekker als dat je het eten op de normale zou bereiden? Ik twijfel namelijk nog een beetje over de aanschaf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je gewend ben aan een hollandse pot , dan smaakt het je niet ,maar wok je veel dan kan het je smaken, is het alleen voor patat ,die gaan redelijk en je gebruik veel minder olie ,kan een optie zijn .maar witlof met puree en een kaas sausje kan je niet maken en ook geen ovenschotels of een lekker soepje als je dat wel eens maak ik begrijp je twijfel ,had ik ook en heb nu een sierstuk wat weinig of niet word gebruikt wordt gebruikt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil eigenlijk een andere manier van koken uitproberen die wat makkelijker is en minder luchtjes geeft. Het is een kwestie van uitproberen denk ik. Bedankt voor je reactie:)
Ik kook alleen voor mijzelf namelijk.
Ritsuka
11 jaar geleden
Patat is lekker in de Actifry, bij het kopen wel op de zak kijken of ht wel geschikt is daarvoor.
En bij aankoop van het product krijg je een receptenboekje. Ik ben zelf meer fan van dingen stomen, behoud meer vitamines.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding