Waar worden de peper- en zoutmolens van Peugeot verkocht?

Peugeot, peper, zout

Toegevoegd na 17 minuten:
Zijn er ook meer fysieke winkels?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1K

Het beste antwoord

Bij de Bijenkorf en de betere kookwinkel. Ook zijn er genoeg webshops die ze verkopen.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de beter huishoudzaak zoals Salt & Pepper. Ik heb ze zelf ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In welke maat/maten heb je ze?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De mijne is 18cm. Je hebt ze kleiner en nog groter.
je kan ze kopen in de meeste kookwinkels of je kan ze hier bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De dealers zou ik zeggen, Peugeot garages en misschien ook gewoon cadeauwinkels
in ieder geval via onderstaande site:
11 jaar geleden
Elke middelgrote stad heeft een kookwinkel. Sowieso de hoofdsteden, meerdere zelfs. Kookwinkel Oldenhof bijvoorbeeld... Gewoon even Googlen op kookwinkel "plaatsnaam" en een belletje naar deze winkel. Dan weet je het zeker.